måndag ,

Hellu allihopa ! :)

Jag måste bara säga att det är sjukt kul att så många läser min blogg och vill att jag ska blogga mera
Jag ska försöka blogga så mycket som jag kan iallfall.
ni kanske läste mitt tidigare inlägg om ländtäcken ?
jag köpte det rutiga för någon dag sedan, det var lite stort för Aristocrate men bättre stort än litet

Idag så hade jag idrottsteori och sen matte, men jag mådde inge bra satt jag gick hemm efter idrotts grejen, och nu sitter jag och pluggar till prover imogron också (y) Hoppade över ridningen idag för att jag måste plugga

Jag har inte så mycke fantasi varje dag satt vad vill ni att jag ska blogga om ?

/ h.ö


Kommentarer
Postat av: linda

Om din vardag och hästen :D

2011-02-07 @ 18:26:57
URL: http://varmblodstravaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0